content/publikaciok_hirek/chris-leipelt-4ugupo3ydkk-unsplash.gif

OMBUDS NAP - a szervezetben megjelenő személyes és rendszerszintű konfliktusok kezelése

Idén először a Concordia is együtt ünnepli az Amerika Bar Egyesülettel és a Nemzetközi Ombuds Egyesülettel közösen a második nemzetközi Ombuds napot. Ennek alkalmából olyan gyakorlott ombudsmanokat hozzunk el az eseményre, akik valós tapasztalattal és példákkal tudják alátámasztani, hogy mit is jelent egy ombuds a szervezetben és milyen előnyökkel jár mindez.  

Nagy örömmel és büszkeséggel hívjuk Magyarország elszervezeti ombuds szakmai fórumára a szervezetek vezetőit. 

Mit is jelent az ombuds? Egy századok óta a társadalmat szolgáló hivatás, ami napjainkban egyre fontosabb szerephez jut a szervezetekben. Hogyan segít a szervezetben? Jelen van a különböző szervezetekben, hogy biztonságos keretet nyújtson konfliktusok felvetésére és feloldására, miközben rendszer szinten hozzájárul a HR stratégia megfelelő alakításához, a vállalat munkaerőmegtartó képességéhez és általános jól-létéhez 

Többek között ezekről is szó lesz. Érdemes eljönni!

Várunk minden érdeklődő HR munkatársat és szervezeti vezetőt! 

A program házigazdái: Concordia képviseletében Mosonyi Diana és Kosztra Balázs 

A szakmai tartalomról gondoskodnak meghívott vendégeink egy kerekasztal beszélgetésben: 

Bruce MacAllister (USA): Nemzetközi Ombuds Egyesület Elnökségi Tagja, Oregon Egyetem Ombuds iroda létrehozója

Dr. Eng. Ion Anghel(RO): OMV/ PetrOmbudsman osztály vezetője

Témáinkkal körül járjuk a munkahelyi konfliktusok kezelésének eszközeit a munkaerőmegtartás és a szervezeti jól-lét érdekében. Két ismert és egy kevésbé ismert módszert állítunk a középpontba, a coaching versus mediációt és a szervezeti ombuds szolgáltatást. 

Időpont: 2019. október 8.-án 13-17 óra között

Helyszín: Budapest, könnyen megközelíthető helyen (TBD)

További információt, részletes programtervet regisztráció után küldünk. 

A program ingyenes, de regisztrációhoz kötött és a helyek korlátozott számban elérhetők. 

REGISZTRÁCIÓ

Mit nyújt a szervezeti Ombuds program? 

Csökkenti a költségeket. Az ombuds fő feladata a szervezetben kialakult feszültségek és konfliktusok rendezése, aminek köszönhetően csökkenti a szereplők terhét így felszabadít kapacitásokat, így nő a termelés. Egy 2017-es felmérés szerint a felső vezetők munkaidejük minimum 25-40 %-t munkahelyi konfliktusok kezelésével töltik. 

Korai jelzőrendszer: Az ombuds program korai trendelemzéssel foglalkozik, meghatározza a potenciális új tendenciákat és feltárja a szervezetben előforduló érzékeny kérdéseket. Ez az informális csatorna jelzi a szervezetben előforduló visszaéléseket, a nem megfelelő kommunikációs, viselkedési stílusokat, és az etikátlan magatartását.  

A munkatársak elköteleződésének és termelékenységének megőrzése. Ombuds programmal rendelkező alkalmazottak arról számoltak be, hogy elhagyták volna a vállalatot, ha nem lett volna ez a biztonságos alternatív csatorna, ami segített nekik egy kellemtelen problémás helyzetet megoldani. A munkahely megfelelő légköre és az odafigyelés (számít, amit mondok) növeli a lojalitást és a termelékenységet is. 

Biztonságos hely megteremtése, ahol mindenki megoszthatja nézőpontját, sérelmét aggályait megtorlás, félelem és következmény nélkül, ahol ötletek születnek az aggodalmaik és kérdéseik kezelésére, anélkül, hogy formális csatornára lépnék, és nyilvános / hivatalos vizsgálatokat kezdeményeznének.  

 

logo_tanacsadas

Kérdéseit munkatársunk telefonon vagy e-mailben megválaszolja.

Érdeklődöm

Klienseink mondták

GE – BUDAPEST BANK

"A hosszú távú kapcsolat alapja a kölcsönös megértés, az állandó odafigyelés a másikra, és a folyamatos megújulás. A Concordia és Budapest Bank között ilyen kapcsolat működik 1997 óta. Fejlesztettünk közösen vezetőképző programokat, amelyeket a Concordia trénerei tartottak. Adaptáltunk külföldi tréningeket igazodva az anyavállalat, a General Electric igényeihez. A Concordia munkatársai tanácsadói szerepet vállaltak szervezetfejlesztési programjainkban, s így közvetlen közelről ismerkedhettek meg szervezeti kihívásainkkal és munkatársainkkal éles helyzetekben. Számíthatunk rájuk, számíthatnak ránk."

Vecsenyi János

Képzési és fejlesztési vezető

                                                                                               

Főbb ügyfeleink

  • pa_mol
  • pa_sanmina
  • pa_kh2
  • pa_bert
  • pa_richter
  • benteler
  • Audi
  • Mvm
  • Gls
  • Mercedes