E-learning

A képzés során a résztvevők tanulását egy (Moodle alapú) E-learning felülettel megtámogathatjuk, mely tapasztalataink alapján nagyban hozzájárul az egész képzési folyamat sikeréhez. A tréningen hallottak, tanultak akkor tudnak igazán beágyazódni, ha a résztvevők a tréningalkalmat megelőzően és azt követően is foglalkoznak a témákkal.

Az E-learning rendszerünk által nyújtott lehetőségek:

  • a résztvevők a tréninget megelőzően tájékozódhatnak a tréning témájáról, utólag pedig annak elméleti anyagát is megtalálják, újraolvashatják;
  • utókövetésként tesztek kitöltésére, mely a tréningen elsajátított ismereteket méri;
  • feladatokat, kisebb gyakorlatokat kapjanak és oldjanak meg, melyeket a résztvevők a mindennapi életben próbálhatnak ki, és a tanult készségek beépülését segítik;
  • a résztvevők egymással is tudják tartani a kapcsolatot, és a fórum szolgáltatással témákat vethetnek fel, ahol megoszthatják, megbeszélhetik tapasztalataikat, best practice-eiket;
  • olvasmánylistát, érdekes, hasznos honlapok, videók listáját kaphatják meg, amikkel az érdeklődők tovább bővíthetik ismereteiket a tréningen érintett témákban;
  • kérdezhetnek trénereinktől, hiszen ők is felhasználók az E-learning felületen.

Az E-learning rendszer előnye, hogy a résztvevők saját ritmusuknak, igényeiknek megfelelően tudják használni, hiszen a megadott hozzáféréssel bármikor elérhetőek az anyagok, tesztek, olvasmányok. Így résztvevőinken múlik, hogy mikor szeretnének foglalkozni a további anyagokkal – akár munkaidőn kívül is, nyugodt környezetben.

logo_tanacsadas

Kérdéseit munkatársunk telefonon vagy e-mailben megválaszolja.

Érdeklődöm

Klienseink mondták

BUDAPESTI ERŐMŰ ZRT.

"A Concordiát egy olyan feladatra kértük fel, melynek célja nem az általában vett vezetői készségek fejlesztése, hanem a meglévő vezetői tudástár megújításán keresztül egy sokkal egységesebb, és a jelenkori vezetési kihívásokat is kezelni tudó vezetői szemlélet és vezetői készség kialakítása volt, egy olyan vezetői csapatnál, akik közül többen évtizedes tapasztalattal rendelkeznek. Egy újabb színezetet adott a programnak, hogy a másfél éven átívelő program közben egy tulajdonosváltás is megvalósult. A Concordiának a tréning során a meglévő vezetői tapasztalatokra alapozva sikerül elérnie, hogy a vezetőink bevonódjanak a programba, és megragadva a változó környezet által amúgy is felvetett kérdéseket, új alapra helyezzék a céges vezetői hitvallást. A program során kellő teret adtak a résztvevők által behozott témáknak, helyzeteteknek, és az érzelmi töltés mértékétől függetlenül minden esetben sikerült jól moderáltan és a cél eléréséhez szükséges mértékben tartani a kereteket, és zárni az egyes részeket.

Összességében egy jól végiggondolt, kerek program valósult meg. Külön köszönjük Szilágyi Tamásnak, hogy szükség esetén, olykor nyugalmával és coacholással támogatta a program szervezőit is."

Néda Attila

Humán szolgáltatási vezető

 

Főbb ügyfeleink

  • pa_mol
  • pa_sanmina
  • pa_kh2
  • pa_bert
  • pa_richter
  • benteler
  • Audi
  • Mvm
  • Gls
  • Mercedes