Könyvek

content/publikaciok_hirek/tökéletes_megbeszélés_könyv-282x300.jpg

A tökéletes megbeszélés

Glenn Parker, Robert Hoffmann: A tökéletes megbeszélés
33 módszer, hogyan legyünk hatékonyak és eredményesek

HVG Kiadó, 2011. április 12.

A szervezetek életében az egyik legnagyobb időtolvaj az értekezlet. Természetesen csak abban az esetben, ha nem megfelelő az előkészítése, a levezetése, a követése. A könyvben a szerzők sok-sok praktikus tanácsa segít kikerülni az értekezletek, megbeszélések buktatóit, s hogy ez mennyire sikerült, leellenőrizheti az olvasó az egyes fejezetek végén található önértékelő kérdések segítségével, majd egy összegző teszttel is.

content/publikaciok_hirek/oromteliszervezet-204x300.jpg

Az örömteli szervezet

Lövey Imre – Manohar S. Nadkarni : Az örömteli szervezet
Vállalati egészségről, betegségekről és gyógymódokról vezetőknek és tanácsadóknak
HVG Kiadó, 2008

A munka öröm forrása is lehet, legalább annyira, mint a kiégésé – állítják a szervezeti tanácsadó szakértők, Lövey Imre és Manohar S. Nadkarni.

content/publikaciok_hirek/kell-egy-csapat-233x300.png

Kell egy csapat

Patrick Lencioni: Kell egy csapat
A sikeres együttműködés 5 akadálya
HVG Kiadó, 2009. szeptember
Nem a pénz, nem a stratégia, nem a technológia, hanem a csapatmunka a versenyképesség legmeghatározóbb tényezője.

content/publikaciok_hirek/toyota-modszer-190x300.jpg

A Toyota-módszer

Jeffrey K. Liker: A Toyota-módszer
14 vállalatirányítási alapelv
HVG Kiadó, 2008.augusztus

Napjainkban a vállalatok világszerte arra törekednek, hogy sikeresen alkalmazzák a folyamatok felgyorsítására, a veszteség kiküszöbölésére és a minőség fejlesztésére irányuló radikális módszereket, amelyeket elsőként a Toyota vezetett be. De vajon a lean eszközök és technikák alkalmazásán túl fel tudják-e tárni, hogy valójában mi a Toyota sikerének alapja?

logo_tanacsadas

Kérdéseit munkatársunk telefonon vagy e-mailben megválaszolja.

Érdeklődöm

Klienseink mondták

GE – BUDAPEST BANK

"A hosszú távú kapcsolat alapja a kölcsönös megértés, az állandó odafigyelés a másikra, és a folyamatos megújulás. A Concordia és Budapest Bank között ilyen kapcsolat működik 1997 óta. Fejlesztettünk közösen vezetőképző programokat, amelyeket a Concordia trénerei tartottak. Adaptáltunk külföldi tréningeket igazodva az anyavállalat, a General Electric igényeihez. A Concordia munkatársai tanácsadói szerepet vállaltak szervezetfejlesztési programjainkban, s így közvetlen közelről ismerkedhettek meg szervezeti kihívásainkkal és munkatársainkkal éles helyzetekben. Számíthatunk rájuk, számíthatnak ránk."

Vecsenyi János

Képzési és fejlesztési vezető

                                                                                               

Főbb ügyfeleink

  • pa_mol
  • pa_sanmina
  • pa_kh2
  • pa_bert
  • pa_richter
  • benteler
  • Audi
  • Mvm
  • Gls
  • Mercedes