content/slider/hatoscsatorna.jpg

Munkatársaink a szervezet- és vezetésfejlesztésről, illetve a munkaerő megtartásáról.

A Hatoscsatorna Sikersorozat két adásában munkatársaink Kosztra Balázs, és Lánczi Judit arról beszéltek, hogyan lehet a munkaerő elvándorlását a szervezet-és vezetésfejlesztés eszközeivel elkerülni, vagy csökkenteni.

1. adás: vezetésfejlesztés

https://www.youtube.com/watch?v=LT-QZvoL42w

2. adás: szervezetfejlesztés

https://www.youtube.com/watch?v=W3QHC1gOY1M

A műsorokat különösen azoknak ajánljuk, akik nem ismerik a Concordia két tanácsadási irányát, és/vagy tanácsadóinkat sem. 

  1. adás: http://www.concordia-od.hu/hirek/munkatarsaink-kosztra-balazs-es-lanczi-judit-a-hatoscsatorna-sikersorozatban
  2. adás: http://www.concordia-od.hu/hirek/a-concordia-szervezet-es-vezetesfejlesztesi-kft-a-sikersorozatban

      

logo_tanacsadas

Kérdéseit munkatársunk telefonon vagy e-mailben megválaszolja.

Érdeklődöm

Klienseink mondták

BUDAPESTI ERŐMŰ ZRT.

"A Concordiát egy olyan feladatra kértük fel, melynek célja nem az általában vett vezetői készségek fejlesztése, hanem a meglévő vezetői tudástár megújításán keresztül egy sokkal egységesebb, és a jelenkori vezetési kihívásokat is kezelni tudó vezetői szemlélet és vezetői készség kialakítása volt, egy olyan vezetői csapatnál, akik közül többen évtizedes tapasztalattal rendelkeznek. Egy újabb színezetet adott a programnak, hogy a másfél éven átívelő program közben egy tulajdonosváltás is megvalósult. A Concordiának a tréning során a meglévő vezetői tapasztalatokra alapozva sikerül elérnie, hogy a vezetőink bevonódjanak a programba, és megragadva a változó környezet által amúgy is felvetett kérdéseket, új alapra helyezzék a céges vezetői hitvallást. A program során kellő teret adtak a résztvevők által behozott témáknak, helyzeteteknek, és az érzelmi töltés mértékétől függetlenül minden esetben sikerült jól moderáltan és a cél eléréséhez szükséges mértékben tartani a kereteket, és zárni az egyes részeket.

Összességében egy jól végiggondolt, kerek program valósult meg. Külön köszönjük Szilágyi Tamásnak, hogy szükség esetén, olykor nyugalmával és coacholással támogatta a program szervezőit is."

Néda Attila

Humán szolgáltatási vezető

 

Főbb ügyfeleink

  • pa_mol
  • pa_sanmina
  • pa_kh2
  • pa_bert
  • pa_richter
  • benteler
  • Audi
  • Mvm
  • Gls
  • Mercedes